CARNET sigma

+Otvori sve -Zatvori sve
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

CARNET sigma

Sustav za informatizaciju poslovanja ustanove CARNET sigma je centralizirani, jedinstveni i standardizirani sustav za informatizaciju poslovanja i praćenja poslovnih procesa u školama.

Tijekom planiranja i pripreme projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)” osmišljen je niz aktivnosti čija će provedba omogućiti sveobuhvatan i cjelovit sustav primjene informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT) u nastavnim procesima radi podizanja digitalne zrelosti škola.

Digitalna transformacija nastavnih procesa iznimno je važna za kvalitetu nastave i učinkovito poučavanje, ali optimalan razvoj digitalno zrelih škola nije moguć bez dodatne podrške ostalim segmentima koji nisu nužno povezani s osnovnom djelatnošću škole, nego i uz poslovanje škole kao pravnoga subjekta.

S tim u skladu za potrebe provedbe pilot-projekta e-Škole osmišljen je sustav za informatizaciju poslovanja ustanove – CARNET sigma, čiji je cilj uspostaviti centralizirani, jedinstveni i standardizirani sustav za informatizaciju poslovanja i praćenja poslovnih procesa u školama. CARNET sigma sustav baziran je na proračunskome računovodstvu i poslovanju korisnika državnoga proračuna te treba biti integriran s postojećom imeničkom infrastrukturom, a po potrebi i s ostalim uslugama kojima se škole koriste.

Osnovne značajke i ciljevi uvođenja sustava CARNET sigma kao jedinstvenoga rješenja su:

  • učinkovito i transparentno upravljanje školom
  • jednostavnije praćenje zakonskih regulativa
  • škola kao korisnik ne brine o tehničkome rješenju
  • rješenje bazirano na tehnologijama otvorenoga koda, čime se garantira održivost sustava
  • uvid osnivača škola i nadležnih institucija u zbirne podatke o poslovanju škola, čime će se osigurati transparentnija i povoljnija javna nabava te praćenje kadrovske politike
  • osigurana tehnička i korisnička podrška školama kao krajnjim korisnicima.

Korisnici

učenici
studenti
roditelji
CARNET sistem inženjeri
e-Građani
škole
ministarstva
nastavnici
profesori
znanstvenici
ostali AAI@EduHr korisnici
javnost
fakulteti i visoka učilišta
druge javne institucije

Kako postati korisnik

Ravnatelj škole koja se želi koristiti sustavom za informatizaciju poslovanja ustanove CARNET sigma treba se obratiti na e-adresu helpdesk@skole.hr.

Tehnički preduvjeti za škole

Tehnički preduvjeti za škole koje žele koristiti CARNET sigma su:

  • strukturno kablirana LAN mreža u školi izgrađena prema pravilima struke
  • računala spojena na internet putem hrvatskog adresnog prostora kako bi mogla pristupiti aplikaciji
  • ukoliko škola želi koristiti bežična računala za pristup potrebna je i bežična mreža
  • token za svakog nastavnika i djelatnika škole koji koristi aplikaciju
  • stručna osoba zadužena za održavanje računala i lokalne mreže škole.

Neophodno je da škola u prostorijama gdje se želi koristiti aplikaciju ima izgrađenu strukturno kabliranu LAN mrežu izgrađenu prema pravilima struke i računala kako bi se mogli spajati na CARNET sigma.

Ukoliko škola želi koristiti bežična računala, potrebna je i bežična mreža. Na osnovu dosadašnjih iskustava CARNET je sastavio smjernice za izgradnju lokalnih mreža na školama. Dokument možete preuzeti ovdje.

Održavanje lokalne mreže škole, računala i tableta je u nadležnosti škole.

Važno je da računala na kojima se koristi CARNET sigma budu održavana.

CARNET sigma se može koristiti u sljedećim mrežnim preglednicima:

  • IE 11+,
  • FireFox 55+,
  • Chrome 60+,
  • Safari 10.3+,
  • Edge 16+,
  • Opera 40+.

Važni dokumenti

Pojedinosti o CARNET sigma sustavu se mogu pronaći u letku.

Moduli dostupni u sustavu CARNET sigma

Kontakt

CARNET-ov Helpdesk za podršku obrazovnom sustavu

Telefon: +385 1 6661 500
E-adresa: helpdesk@skole.hr