preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 29. 6. 2012. u 14:42 sati |

Natječaj

U 2012. godini nema natječaja za stipendirano pohađanje.

O natječaju
Kome je natječaj namijenjen
Postupak prijave i potrebna dokumentacija
Kriteriji za odabir kandidata
Žalbeni postupak

O natječaju

U sklopu projekta informatizacije srednjih i osnovnih škola CARNet raspisuje natječaj za stipendije za pohađanje E-learning akademije namijenjen zaposlenima u ustanovama osnovnog i srednjeg školstva u Republici Hrvatskoj, prvenstveno nastavnicima, ravnateljima i stručnim suradnicima. Ovaj natječaj podržavaju Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa i Agencija za odgoj i obrazovanje.

Natječajem će biti odabrana 24 polaznika za stipendirano pohađanje E-learning akademije. Stipendijom će biti podmirena školarina E-learning akademije. Stipendija ne uključuje troškove putovanja i smještaja za vrijeme trajanja radionica  kao ni  troškove spajanja na Internet tijekom pohađanja E-learning akademije.

Kome je natječaj namijenjen

Natječaj je namijenjen zaposlenima u ustanovama osnovnog i srednjeg školstva u Republici Hrvatskoj, prvenstveno nastavnicima, ravnateljima i stručnim suradnicima, neovisno o struci i predmetu koji predaju. Natječaj nije namijenjen dosadašnjim stipendistima E-learning akademije.

Zainteresirani za prijavu na natječaj moraju zadovoljavati sljedeće uvjete:

  • zasnovan radni odnos u ustanovi osnovnog i srednjeg školstva u RH
  • posjedovanje diplome visokog učilišta u Hrvatskoj ili inozemstvu
  • znanje engleskog jezika dovoljno za čitanje i razumijevanje stručne literature
  • poznavanje osnovnih Internetskih servisa (komunikacija putem elektroničke pošte i foruma, pregledavanje web stranica i pretraživanje Interneta)
  • mogućnost korištenja računala i Interneta.

Postupak prijave i potrebna dokumentacija

  1. Prijaviti se možete ispunjavanjem online obrasca za prijavu.
  2. Osim ispunjavanja online prijavnice kandidat treba  dostaviti sljedeću dokumentaciju:
    • potvrdu izdanu od škole kojom dokazuje da je zaposlen u ustanovi osnovnog ili srednjeg školstva na području RH
    • visokoškolsku diplomu
    • životopis
    • osobnu fotografiju u elektroničkom obliku
    • kratak tekst -  opis vlastitog prijedloga za unapređenje nastave uz podršku ICT-a (pogledati Upute za pisanje i pravila za evaluaciju prijedloga)
    • dodatne reference (preporuke - pogledati Obrazac za preporuku, nagrade, objavljeni radovi na temu poučavanja i/ili primjene tehnologije u nastavi i dr.)

Svu potrebnu dokumentaciju moguće je dostaviti elektroničkom poštom, faksom ili poštom na adresu:

E-learning akademija
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet

Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb
Fax: +385 1 6661 709
E-mail: ela@carnet.hr.

U selekcijskom postupku bit će razmatrane samo prijave primljene zaključno s danom 26. lipnja 2011. ili s poštanskim pečatom zaključno s danom 26. lipnja 2011. i isključivo prijave s kompletnom dokumentacijom.

Kandidati koji su prošli na natječaju, a u postupku prijave su dostavili skenirane i fotokopirane dokumente bit će zamoljeni da naknadno na uvid dostave i njihove originale.

Kriteriji za odabir kandidata

Na osnovu pristigle dokumentacije CARNetovo povjerenstvo za izbor kandidata za stipendirano pohađanje E-learning akademije u 2011/12. godini odabrat će 24 kandidata čije molbe najbolje odgovaraju propisanim kriterijima:

  1. izražena motivacija za pohađanje jednog od programa E-learning akademije (temeljem iznesenog u prijavnici i životopisu)
  2. podrška kandidatu od strane ustanove u kojoj je zaposlen za samo pohađanje E-learning akademije, kao i za kasniju primjenu znanja i vještina (koje će steći u E-learning akademiji) u vlastitom radu i radu ustanove (temeljem iznesenog u preporukama ravnatelja, voditelja stručnih aktiva, kolega nastavnika i eventualnoj drugoj priloženoj dokumentaciji)
  3. kvaliteta i primjenjivost prijedloga za unapređenje nastave uz podršku ICT-a (temeljem iznesenog u priloženom prijedlogu)
  4. prijašnje iskustvo u poučavanju pomoću informacijskih i komunikacijskih tehnologija (temeljem iznesenog u životopisu i eventualnoj drugoj priloženoj dokumentaciji).

Prilikom izbora kandidata u obzir će biti uzeta i popunjenost pojedinih programa E-learning akademije. Imena kandidata koji su prošli natječaj bit će objavljena u srpnju 2011. na web stranicama E-learning akademije, a kandidati će o ishodu natječaja biti obaviješteni elektroničkom poštom.

Žalbeni postupak

Eventualne žalbe na provođenje natječaja moguće je uložiti u razdoblju od tjedan dana po objavi rezultata natječaja.

---

Za sve dodatne informacije obratite se kontakt osobi E-learning akademije Ivani Mišetić na broj telefona 01/ 6661 760 ili elektroničkom poštom na adresu ela@carnet.hr.


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr
preskoči na navigaciju