preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 17. 5. 2017. u 12:18 sati |

Informacije za ravnatelje

Na ovoj stranici nalaze se informacije za ravnatelje škola i učeničkih domova vezane uz sadržaje modula i način organiziranja radionica u školi. 
 

Modul 1: Elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr, Sigurnost na Internetu, Službena komunikacija elektroničkom poštom (CARNetov webmail) i Portal za škole.

Modul 2: Učilica, Nacionalni portal za učenje na daljinu "Nikola Tesla“,  Portal Edu.hr

Modul 3: Razvoj digitalne kompetencije i multimedija u nastavi

Prvi dio: Internet kao izvor informacija, Vrednovanje informacija i autorska prava, Mogućnosti primjene digitalnih nastavnih materijala i potrebni resursi, Izrada multimedijalnih digitalnih nastavnih materijala (multimedijalne prezentacije)

Drugi dio: Izrada multimedijalnih digitalnih nastavnih materijala (interaktivni, multimedijalni plakati, digitalni stripovi i online kvizovi).

 

NOVO!

Modul 4: Izrada animiranog videa - Moovly

Modul 5: Suradničko učenje i Edmodo

Modul 6: Obrnuta učionica i Google disk

Postupak organiziranja radionica ICT Edu u školi ili učeničkom domu odvija se po sljedećim koracima:

  1. Ravnatelj škole ili učeničkog doma koji nije sudjelovao u Modulu 3 drugi dio, najkasnije do 30. lipnja 2014., treba poslati prijavu sudjelovanja na adresu ictedu@carnet.hr
  2. Ravnatelj škole ili učeničkog doma koji je sudjelovao u Modulu 3 drugi dio, ne treba prijavljivati nastavak sudjelovanja nego samo na  ictedu@carnet.hr javiti eventualne promjene u vezi sudjelovanja
  3. Tijekom rujna 2014. voditelji radionica kontaktirat će ravnatelje svih prijavljenih ustanova i dogovoriti sve detalje potrebne za provedbu radionica (izbor modula, termin, način i vremenik rada, broj sudionika na radionici).
  4. Ravnatelj ustanove trebaju organizirati radionicu prema dogovorenim elementima:
  • organizacija prostora,
  • pozivanje djelatnika-sudionika radionice
  • organiziranje prijave sudionika u aplikaciju http://www.ettaedu.eu prije održavanja radionice
  • osiguravanje svih drugih potrebnih uvjeta za provedbu radionica.
  1.  Nakon održane radionice, ravnatelj škole treba regulirati ugovorne obveze škole u skladu s dopisom CARNeta od 28. svibnja 2014. godine.
Kako se moduli uglavnom provode kroz praktični rad sudionika, molimo ravnatelje da ovisno o broju nastavnika, organiziraju potreban broj radionica. Na radionicama je predviđen standard od najviše dva sudionika na jednom radnom mjestu (računalu), a ukupno ne više od trideset sudionika po radionici.
Svim prijavljenim sudionicima projekta Informacijsko-komunikacijska tehnologija u obrazovanju – ICT Edu elektroničke potvrde o stručnom usavršavanju bit će dostupne kroz AZOO aplikaciju www.ettaedu.eu.
 
Za sva pitanja i dodatne obavijesti, molimo ravnatelje da se obratite na adresu ictedu@carnet.hr
 
Intervjue ravnatelja CARNeta i AZOO-a snimljene za potrebe projekta ICT Edu mozete pogledati na stranici video galerija.
 
Dojmovi s radionica ICT Edu  - video
 

 


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju