preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 15. 6. 2016. u 15:15 sati |

Što donosi cjelovita kurikularna reforma?

Autori webinara

Članovi Ekspertne radne skupine za Cjelovitu kurikularnu reformu: dr. sc. Boris Jokić, Branka Vuk, prof., dr. sc. Ružica Vuk, Tomislav Reškovac, prof., Suzana Hitrec, prof., dr. sc. Branislava Baranović i dr. sc. Zrinka Ristić Dedić                                    

Tematski dijelovi webinara     

  • Kurikularni pristup: ciljevi i načela
  • Promjene koje donosi Cjelovita kurikularna reforma u osnovnim i srednjim škola
  • Predmeti u novom kurikulumu

Snimke održanih webinara

  • webinar koji je održan u 9 sati za sve osnovne škole škole Zagrebačke, Krapinsko-zagorske, Sisačko-moslavačke, Varaždinske, Koprivničko-križevačke, Bjelovarsko-bilogorske, Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske i Međimurske županije dostupan je na poveznici
  • webinar koji je održan u 11 sati za sve osnovne škole Karlovačke, Primorsko-goranske, Ličko-senjske, Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske, Istarske i Dubrovačko neretvanske županije te Grada Zagreba dostupan je poveznici
  • webinar koji je održan u 13 sati za sve srednje škole Republike Hrvatske dostupan je na poveznici

 


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju