prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Prethodno istraživanje tržišta: Moodle sustav

27. svibnja 2019.

Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET planira započeti postupak javne nabave projektiranja, implementacije i održavanja visokodostupnog i skalabilnog Moodle sustava, te redizajna sučelja i optimizacije korisničkog iskustva Moodle sustava u sklopu II. faze programa “e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće”.

Shodno tome, ovim putem sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/16) prije formalnog početka postupka javne nabave sa svrhom istraživanja tržišta (radi pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom), CARNET objavljuje zahtjeve vezane za nabavu projektiranja, implementacije i održavanja visokodostupnog i skalabilnog Moodle sustava, te redizajna sučelja i optimizacije korisničkog iskustva Moodle sustava.

Radi daljnjeg planiranja i izrade dokumentacije o nabavi molimo sve zainteresirane gospodarske subjekte da dostave primjedbe i prijedloge zajedno s procijenjenom vrijednosti svih troškovničkih stavaka koristeći priložene troškovnike sukladno danim zahtjevima najkasnije do 4. lipnja 2019. godine na adresu elektroničke pošte e-skole-nabava@carnet.hr.

Zbog velikog interesa gospodarskih subjekata, Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET ovim putem produžuje rok za dostavu primjedbi i prijedloga te troškovnika na 12. lipnja 2019. godine.

Obavijest gospodarskim subjektima

Dopuna obavijesti gospodarskim subjektima

Troškovnik – Predmet nabave 1

Troškovnik – Predmet nabave 2

Moodle istraživanje tržišta – Dodatne informacije

Moodle istraživanje tržišta – Dodatne informacije II

Moodle istraživanje tržišta – Dodatne informacije III

Izvješće o provedenom istraživanju tržišta