prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Naslovnica Novosti Usluge i projekti

Revizijski sastanak projekta Learning from the Extremes

20. ožujka 2024.

U organizaciji  Europske komisije, 20. ožujka 2024. godine u Luksemburgu održava se završni revizijski sastanak projekta Learning from the Extremes.

Svrha revizijskog sastanka je revizorima Europske komisije Corneliji Connolly i Peteru B. Sloepu predstaviti rezultate dvogodišnjeg rada na projektnim radnim paketima te u zajedničkoj diskusiji pokazati na koji je način projekt potaknuo smanjenje digitalnog jaza između urbanih i ruralnih područja u osnovnim i srednjim školama partnerskih zemalja što mu je bila i osnovna svrha.

Projekt Learning from the Extremes dio je pripremnih akcija koje imaju za cilj povećati dostupnost internetske infrastrukture, digitalnih uređaja i obrazovanja za unapređenje digitalnih kompetencija učenika i nastavnika u ruralnim područjima i zajednicama s ograničenim pristupom digitalnim tehnologijama i internetu. Financiran je iz fondova Europske unije, projektne linije Pilot Projects and Preparatory Actions (PPPA), a ukupna mu je vrijednost 2.665.913,47 EUR-a. Započeo je 1. veljače 2022. godine a trajao je 24 mjeseca te je omogućio nabavu digitalnih uređaja, obrazovanje nastavnika te pristup različitim digitalnim  sadržajima i alatima.

Na današnjem revizijskom sastanku, uz predstavnike iz 14 partnerskih zemalja, Bugarske, Cipra, Finske, Grčke, Irske, Italije i Portugala, sudjeluju predstavnice Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET, nacionalnog koordinatora projekta za Hrvatsku, Jasminka Maravić, Mirka Baničević Čelar i Martina Hribar, koje predstavljaju rezultate radnog paketa pod nazivom Pilots Implementation and Training kojemu je CARNET koordinator. Rezultati spomenutog radnog paketa pokazali su kako je unatoč različitim izazovima, provedba projekta Learning from the Extremes imala pozitivan i transformativan učinak na škole u svim partnerskim zemljama te unaprijedila infrastrukturne uvjete u školama, potaknula razvoj digitalnih vještina učenika i nastavnika, omogućila primjenu inovativnih pristupa poučavanju te inicirala angažman dionika i lokalnih zajednica.