Tražimo marljive, odgovorne i samostalne osobe za rad na CARNET-ovom Helpdesku.
Uz to sklone su timskom radu i radu s korisnicima, vole pomagati drugima, imaju razvijene sposobnosti za usmeno i pismeno izražavanje, dobro poznaju alate za rad na internetu te su općenito zainteresirane za računalnu tehnologiju i rad s ljudima. Poželjno je i da imaju želju za konstantnim usavršavanjem.
Ako se prepoznajete u navedenim osobinama pošaljite nam svoj životopis do 14. rujna 2020. godine na e-adresu helpdesk-posao@carnet.hr i postanite dio našeg tima.
Opis posla
Tim 1: pružanje tehničke podrške te informiranje korisnika o CARNET-ovim uslugama i servisima.
Tim 2: pružanje podrške korisnicima iz sustava školstva za program e-Škole i Škola za život.
Što nudimo?
Nudimo iznimno zanimljiv studentski posao u surađivački orijentiranoj radnoj atmosferi koji omogućuje sudjelovanje na cjelovitoj informatizaciji obrazovanja u Republici Hrvatskoj. Naši agenti najčešće ostaju raditi dok im traju studentska prava, a iznadprosječan broj studenata ostaje u CARNET-u i nakon završetka studija.
Obzirom da su sve naše usluge i servisi besplatni za CARNET korisnike, prodajne vještine nisu potrebne. Početna satnica je 27 kuna i u pravilu raste za jednu kunu svakih šest mjeseci. Radi se u smjenama koje se mogu zamijeniti s drugim agentima što olakšava usklađivanje rasporeda sa studentskim obavezama.