prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

CARNET videokonferencije

+Otvori sve -Zatvori sve

CARNET videokonferencije omogućuju korisnicima višestranu komunikaciju na daljinu te mogućnost suradnje uz kvalitetan prijenos zvuka i slike. Suradnja na daljinu može se ostvariti kroz videokonferencije i webkonferencije. Korisnik odlučuje o načinu korištenja tehnologije za predavanje, webinar, sastanak, testiranje, intervju, trening, demonstraciju ili nastavu na daljinu.

CARNET videokonferencije

S obzirom na broj sudionika preporučamo:

  • do 40 sudionika: eduMEET (uz korištenje računala, web preglednika, kamerice i mikrofona)
  • do 250 sudionika: MS Teams (aktivacija za škole) ili Google Meet (aktivacija za škole ili aktivacija preko SRCE)
  • od 250 do 600 sudionika preporučamo webinar preko Adobe Connect platforme
  • od 700 do 10000 sudionika predlažemo korištenje MS Live Event platforme
  • mogućnost prijenosa videokonferencije ili webinara uživo preko portala Meduza ili sl..

Adobe Connect

CARNET je, u želji da obrazovnoj i akademskoj zajednici ponudi dodatne mogućnosti u svakodnevnoj komunikaciji na daljinu, implementirao Adobe Connect poslužitelj, koji omogućuje suradnju putem mreže. Taj mrežni alat omogućuje korisnicima sudjelovanje u webinarima, sastancima, testiranjima, nastavi i treninzima na daljinu.

Dostupne su opcije poput ploče (eng. whiteboarda), razgovora (eng. chat), dijeljenja sadržaja ekrana, prozora ili pojedinih aplikacija, prijenos govora i slike, anketa i raznih drugih mogućnosti. Više detalja saznajte u korisničkom priručniku.

Webinar (eng. Webinar – WEB based semINAR) je seminar, predavanje ili radionica koja se prenosi putem interneta. Događa se u realnome vremenu i uključuje zvučnu, tekstualnu ili videokomunikaciju između predavača i polaznika koji se nalaze na različitim mjestima. Razina interakcije ovisi o autoru i temi koja se izlaže.

Webinarima se može pristupiti s bilo kojega računala koje ima pristup internetu, a naknadno je moguće preuzeti i pogledati snimku webinara. Tehnički je preduvjet za praćenje webinara računalo sa zvučnicima spojeno na internet prosječne brzine. Mikrofon i slušalice za sudjelovanje nisu neophodni, ali pojačavaju doživljaj sudjelovanja.

Korisnici

učenici
studenti
roditelji
CARNET sistem inženjeri
e-Građani
škole
ministarstva
nastavnici
profesori
znanstvenici
ostali AAI@EduHr korisnici
javnost
fakulteti i visoka učilišta
druge javne institucije

Kako postati korisnik

Videokonferencije – eduMEET

Za korištenje usluge dovoljno je posjetiti stranicu usluge, kreirati sobu, podijeliti poveznicu iz adresne trake sudionicima i učestvovati u videokonferenciji koristeći preglednik Chrome ili Firefox. Videokonferencije se ne mogu snimati.

 

Connect – Webinari

Korisnik možete postati slanjem zahtjeva za rezervacijom virtualne sobe na adresu e-pošte: acp@carnet.hr, s vaše adrese e-pošte u AAI@EduHr sustavu. U zahtjevu je potrebno navesti datum i vrijeme konferencije te naziv (temu) konferencije. Prije samoga slanja zahtjeva potrebno se vašim elektroničkim identitetom u AAI@EduHr sustavu prijaviti na uslugu CARNET Connect.

Kao organizator konferencije imat ćete administratorske ovlasti u virtualnoj sobi. Administratorske ovlasti (Host) omogućit će vam upravljanje virtualnom sobom. Detaljnije upute pročitajte u priručniku. Nakon odobrenja rezervacije prijavom na CARNET Connect sustav, bit će vam dostupna zatražena virtualna soba.

Instalirajte Adobe Connect aplikaciju za vaš operativni sustav (omogućuje dijeljenje sadržaja ekrana, prozora i aplikacija). Unesite poveznicu virtualne sobe i prijavite se.

Ako imate problema s pristupom virtualnoj sobi, svakako ažurirajte stariju verziju aplikacije ili dodatka za Connect (Connect Add-in) te preuzmite aplikaciju.

Učenici ili studenti mogu biti korisnici sustava ukoliko se radi o organiziranoj grupi učenika ili studenata pod mentorstvom profesora odnosno nastavnika. Rezervaciju TCR učionica za njih obavlja profesor mentor odnosno nastavnik.

Pitanja i odgovori

Koliko je potrebno vremena da mi aktivirate uslugu?
Služba multimedijskih servisa će vam, po primitku vašega zahtjeva, poslati informacije o tome kako se početi koristiti uslugom najposlije unutar jednoga radnog dana. Naravno, uvijek ćemo nastojati odgovoriti u roku kraćemu od gore navedenoga.
Zašto imam problema s praćenjem webinara ili videokonferencije?
Preporučujemo da se na internet povežete žicom, a ne bežično te preporučujemo korištenje navedenim aplikacijama. Ako i dalje imate problema, možda imate problem sa širinom pojasa vaše veze ili s vašim lokalnim uređajima ili računalom. Svakako provjerite i preduvjete.

Kontakt

CARNET-ov Helpdesk

Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr

Podnošenje zahtjeva za videokonferencijskim softverom: dma@carnet.hr