G Suite for Education

+Otvori sve -Zatvori sve
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

G Suite for Education

Google G Suite for Education je usluga koja korisnicima sa @skole.hr korisničkim računom omogućuje besplatan pristup Google alatima. G Suite omogućuje učiteljima, nastavnicima i učenicima kreiranje sadržaja, zajednički rad korištenjem alata i usluga u javnom Googleovom oblaku s bilo kojeg mjesta i računala spojenog na internet.

Za aktivaciju G Suite for Education usluge za svoj skole.hr korisnički račun potrebno se suglasiti s izradom računa u Googleovom javnom oblaku, putem aplikacije za aktivaciju usluge.

Nakon aktivacije računa možete direktno pristupiti osnovnom paketu G Suite usluga koji uključuje:

  • Gmail – elektronička pošta za skole.hr korisnički račun (za primanje e-pošte na G Suite potrebno je podesiti prosljeđivanje putem CARNET webmaila)
  • Drive – za pohranu svih datoteka i pristup datotekama s bilo kojeg uređaja
  • Calendar – za izradu rasporeda i označavanje važnih datuma
  • Docs, Sheets, Slides – za izradu i dijeljenje dokumenata, proračunskih tablica i prezentacija
  • Forms – za izradu različitih obrazaca, anketa, upitnika 
  • Hangouts Meet – za slanje poruka, videopozive i govorne pozive
  • Groups – za izradu online grupa za tim, razred ili drugu skupinu i razmjenjivanje e-poruka, surađivanje na projektima ili organiziraciju sastanaka
  • Jamboard – prezentacijska ploča
  • Google Classroom – za organizaciju nastave, raspodjelu zadataka i komunikaciju između nastavnika i učenika.

Osnovni paket će uskoro uključivati i korištenje Google Sites usluge za jednostavnu izradu mrežnih stranica.

Korisnici G Suitea ne vide oglase dok koriste usluge, a informacije i korisnički podaci ne koriste se u svrhu analiza radi namjenskog oglašavanja.

Korisnici

učenici
studenti
roditelji
CARNET sistem inženjeri
e-Građani
škole
ministarstva
nastavnici
profesori
znanstvenici
ostali AAI@EduHr korisnici
javnost
fakulteti i visoka učilišta
druge javne institucije

Kako postati korisnik

Za pristup usluzi potrebno je prethodno aktivirati uslugu. Za aktivaciju G Suite for Education usluge za svoj skole.hr korisnički račun potrebno se suglasiti s izradom računa u Googleovom javnom oblaku, putem aplikacije za aktivaciju usluge. Proces aktivacije može potrajati do 60 minuta.

Nakon uspješne aktivacije možete pristupati direktno do svog skole.hr korisničkog računa na G Suite for Education portalu, ali i na sve druge javne servise koji omogućavaju registraciju i pristup korisnika putem Googlea računa, koristeći isti skole.hr račun.

Za omogućavanje primanja elektroničke pošte za skole.hr korisnički račun, potrebno je prethodno podesiti prosljeđivanje putem CARNET webmaila. Ako se ne podesi prosljeđivanje, korisnička elektronička pošta će i dalje dolaziti u sandučić u CARNET-u.

Za dodatne upute o korištenju G Suite alata i usluga pregledajte stranice za podršku:

  • G Suite upute za nove korisnike
G Suite upute za nove korisnike
  • Stranice namijenjene cjeloživotnom učenju nastavnika, osmišljene kako bi kroz besplatne online sadržaje i treninge pomogle nastavnicima u boljem i lakšem korištenju G Suite alata i usluga
Teacher Center
  • Istražite stvarne primjere korištenja G Suite alata i usluga školskih nastavnika i drugih škola. Pronaći ćete stotine ideja, najboljih praksi, vodiča i predložaka
Education Transformation Center

Pitanja i odgovori

Aktivacija usluge

Kako aktivirati G Suite for Education usluge za svoj skole.hr korisnički račun?

Za aktivaciju G Suite for Education usluge za svoj skole.hr korisnički račun potrebno se suglasiti s izradom korisničkog računa u Googleovom javnom oblaku, putem aplikacije za aktivaciju usluge.

Korištenje elektroničke pošte putem G Suite usluge

Kako podesiti primanje i slanje elektroničke pošte putem G Suite usluge za svoj skole.hr korisnički račun?

Za korištenje G Suite for Education usluge za primanje i slanje elektroničke pošte za svoj skole.hr korisnički račun trebate imati aktivan G Suite račun i podesiti prosljeđivanje elektroničke pošte putem webmail sučelja, odabirom izbornika Pošta | Office365 | GSuite, te odabirom GSuite opcije na pitanje “Gdje želite primati novu elektroničku poštu?”.

Ako ne podesite prosljeđivanje, korisnička elektronička pošta će i dalje dolaziti u sandučić elektroničke pošte u CARNET-u.

Nakon što uspješno podesite prosljeđivanje elektroničke pošte, novome sandučiću e-pošte možete pristupiti putem poveznice https://gsuite.google.com/gmail.

Prosljeđivanje putem webmaila je podešeno, ali poruke elektroničke pošte nisu vidljive na skole.hr G Suite Gmailu?

Provjerite kojim korisničkim računom pristupate Gmail usluzi. Ako ste korisnik privatnog @gmail.com računa, aktiviranjem @skole.hr Google računa dobili ste dodatni Google račun, te je potrebno provjeriti kojim računom pristupate do Gmail sandučića. Odaberite ikonicu Google računa (u pregledniku desno gore) i provjerite je li aktivan račun oblika @skole.hr. Ako račun nije aktivan, odaberite “Dodajte još jedan račun” i unesite svoje @skole.hr korisničke podatke.

U G Suite Gmail sandučiću vidljive su samo nove e-poruke. Gdje su e-poruke koje su primljene prije podešavanja prosljeđivanja na G Suite Gmail?

Elektroničke poruke koju su primljene prije podešavanja prosljeđivanja se i dalje nalaze u sandučiću u kojem su inicijalno zaprimljene. Isključivo korisnik može upravljati svojim porukama i migracijama starih poruka, te su dostupne upute kako prebaciti sve stare e-poruke u novi G Suite Gmail sandučić i izbrisati ih iz originalnog sandučića.

Koja su ograničenja G Suite Gmaila?

CARNET za skole.hr domenu upravlja G Suite for Education uslugom. Mogućnosti usluge elektroničke pošte možete pregledati na stranicama s usporedbom mogućnosti, u koloni tablice “G Suite Business (includes G Suite for Education)”.

Koje su razlike između privatnog @gmail.com i G Suite računa za skole.hr?

G Suite for Education je usluga iz paketa Googleovog paketa G Suite for Business i besplatna je za korištenje edukacijskim ustanovama. Razlike u karakteristikama dostupnih usluga i alata u odnosu na Google usluge dostupne privatnim osobama, možete pregledati ovdje.

Kontakt

CARNET-ov Helpdesk

Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr