Naslovnica Novosti Preporučujemo

Upute za prosljeđivanje pošte iz CARNET webmaila u O365/G Suite korisničke sandučiće

24. ožujka 2020.
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

CARNET omogućava korisnicima korištenje javnih usluga Office 365 Education i Google G Suite for Education putem @skole.hr korisničkih računa. Osim većeg kapaciteta sandučića i mnogobrojnih dodatnih aplikacija, samo sučelje je moderno i jednostavno za korištenje.

Ako već niste, aktivirajte željenu uslugu kako biste mogli na nju proslijediti poštu iz CARNET webmaila. Office365 aktivacija dostupna je na office365.skole.hr, dok je G Suite aktivacija dostupna na aktivacija.skole.hr. Potrebno je pričekati i do 60 minuta kako bi se aktivacija provela u potpunosti.

Upute kako proslijediti poštu

Nakon aktivacije željene usluge, sljedeći korak je u webmailu, služi za provjeru aktivacije skole.hr računa na javnoj usluzi i postavljanje prosljeđivanja e-pošte i može biti napravljen s bilo kojeg računala:

  1. Otvorite https://webmail.carnet.hr, odaberite “desktop mode” ako ste na tabletu te se prijavite sa skole.hr korisničkim podacima.
  2. U webmailu otvorite stranicu iz izbornika Pošta | Office365 / GSuite.
  3. Na dnu stranice možete naći status javne usluge za korisnički račun, ako je usluga neaktivna slijedite link za aktivaciju i aktivirajte račun, ako je račun aktiviran idite na korak 6. Korisnici mogu aktivirati račune u oba servisa!
  4. Za proces aktivacije je potrebno do 60 minuta. Nakon aktivacije korisnik dobiva potvrdnu poruku na svoju e-adresu u webmailu.
  5. Nakon dobivene e-poruke, važno je odjaviti se i ponovo prijaviti u webmail, da sustav provjeri novi status i aktivaciju.
  6. Potrebno je ponovno otvoriti stranicu iz webmail izbornika Pošta | Office365 / GSuite i na pitanje na dnu stranice “Gdje želite primati novu elektroničku poštu?” odabrati GSuite ili O365 i te spremiti odabir. Ako neka od usluga nije vidljiva, proces aktivacije za tu uslugu nije uredno izvršen i potrebno je ponoviti aktivaciju.
  7. Nakon što sustav potvrdi da je prosljeđivanje uspješno uključeno, novopristiglu poštu ćete primati na korisnički sandučić u odabranom javnom oblaku. Prosljeđivanje e-pošte je moguće samo na jedan odabrani javni servis!
  8. Odjavite se iz webmaila.

 

Za sva dodatna pitanja na raspolaganju vam stoji CARNET-ov Helpdesk, svakim radnim danom od 8 do 22 sata na broju telefona 01 6661 555 ili putem e-adrese helpdesk@carnet.hr.