Naslovnica Novosti Preporučujemo

Upute za prosljeđivanje pošte iz CARNET webmaila u O365/Google Workspace for Education korisničke sandučiće

24. ožujka 2020.
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

CARNET omogućava korisnicima korištenje javnih usluga Office 365 Education i Google Workspace for Education putem @skole.hr korisničkih računa. Osim većeg kapaciteta sandučića i mnogobrojnih dodatnih aplikacija, samo sučelje je moderno i jednostavno za korištenje.

Ako već niste, aktivirajte željenu uslugu kako biste mogli na nju proslijediti poštu iz CARNET webmaila. Office365 aktivacija dostupna je na office365.skole.hr, dok je Google Workspace for Education aktivacija dostupna na aktivacija.skole.hr. Potrebno je pričekati i do 60 minuta kako bi se aktivacija provela u potpunosti.

Upute kako proslijediti poštu

Nakon aktivacije željene usluge, sljedeći korak je u webmailu, služi za provjeru aktivacije skole.hr računa na javnoj usluzi i postavljanje prosljeđivanja e-pošte i može biti napravljen s bilo kojeg računala:

  1. Otvorite https://webmail.carnet.hr, odaberite “desktop mode” ako ste na tabletu te se prijavite sa skole.hr korisničkim podacima.
  2. U webmailu otvorite stranicu iz izbornika Pošta | Office365 / Google Workspace for Education.
  3. Na dnu stranice možete naći status javne usluge za korisnički račun, ako je usluga neaktivna slijedite link za aktivaciju i aktivirajte račun, ako je račun aktiviran idite na korak 6. Korisnici mogu aktivirati račune u oba servisa!
  4. Za proces aktivacije je potrebno do 60 minuta. Nakon aktivacije korisnik dobiva potvrdnu poruku na svoju e-adresu u webmailu.
  5. Nakon dobivene e-poruke, važno je odjaviti se i ponovo prijaviti u webmail, da sustav provjeri novi status i aktivaciju.
  6. Potrebno je ponovno otvoriti stranicu iz webmail izbornika Pošta | Office365 / Google Workspace for Education i na pitanje na dnu stranice “Gdje želite primati novu elektroničku poštu?” odabrati Google Workspace for Education ili O365 i te spremiti odabir. Ako neka od usluga nije vidljiva, proces aktivacije za tu uslugu nije uredno izvršen i potrebno je ponoviti aktivaciju.
  7. Nakon što sustav potvrdi da je prosljeđivanje uspješno uključeno, novopristiglu poštu ćete primati na korisnički sandučić u odabranom javnom oblaku. Prosljeđivanje e-pošte je moguće samo na jedan odabrani javni servis!
  8. Odjavite se iz webmaila.
  9. Za pristup do novog sandučića e-pošte koristite sljedeće poveznice:

Za sva dodatna pitanja na raspolaganju vam stoji CARNET-ov Helpdesk, svakim radnim danom od 8 do 22 sata na broju telefona 01 6661 555 ili putem e-adrese helpdesk@carnet.hr.