G Suite i usklađenost s GDPR direktivom

+Otvori sve -Zatvori sve
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

G Suite i usklađenost s GDPR direktivom

Pravna osnova obrade podataka je realizacija usluge (izvršavanje ugovora) između korisnika i Googlea putem sinkronizacije nužnih korisničkih podataka skole.hr računa između AAI@EduHr imenika i Google Cloud imenika.

Proces uspostave G Suite for Education usluge za korisnike skole.hr računa odvija se u četiri koraka:

1. Prijava korisnika na aktivacijski portal u CARNET-u putem skole.hr računa

Prilikom prijave na aktivacijski portal korisnik može pregledati kojim osobni podacima će pristupiti aktivacijski portal, te dozvoliti ili ne dozvoliti pristup podacima.

Nužni podaci za prijavu korisnika na aktivacijski portal u CARNET-u su:

  • ime
  • prezime
  • OIB
  • adresa elektroničke pošte
  • pripadnost ustanovi

Navedeni nužni podaci koriste se za jedinstvenu identifikaciju korisnika koji želi aktivirati ili deaktivirati svoj G Suite korisnički račun. Nakon što aktivacijski portal jednoznačno identificira korisnika, za što se koristi i OIB podatak radi npr. mogućeg promjena prezimena korisnika, u sinkronizaciji nužnih podataka za kreiranje korisničkog računa u G Suite više se ne koristi ili prenosi OIB podatak u G Suite

2. Aktivacija usluge

Putem aktivacijskog portala korisnik predaje zahtjev CARNET-u za uspostavu i aktivaciju G Suite for Education usluge za svoj korisnički račun. Prije aktivacije korisnik prihvaća sinkronizaciju nužnih korisničkih podataka s Google Cloud imenikom.

Nužni podaci su:

  • ime
  • prezime
  • adresa elektroničke pošte
  • pripadnost ustanovi.

Predani zahtjev za uspostavu G Suite for Education usluge se može povući (deaktivirati) na istoj stranici. Od trenutka predaje zahtjeva za povlačenje (deaktivaciju) G Suite korisničkog računa do brisanja računa može proći 30 dana, unutar kojih je moguće ponovo aktivirati račun, bez gubitka podataka. 

3. Sinkronizacija podataka

CARNET koristi Googleov sinkronizacijski alat (GCDS) kojim se na periodičkoj bazi sinkroniziraju korisnički podaci nužni za aktivaciju usluge između skole.hr imenika i Google Cloud imenika. Sinkronizacija se obavlja svakih 30 minuta, a po uspješnoj sinkronizaciji korisnik dobiva e-poruku o uspješnoj uspostavi G Suite korisničkog računa.

4. Pristup i korištenje G Suite usluga

Nakon uspješne sinkronizacije korisnik pristupa i koristi G Suite for Education usluge u skladu s uvjetima pružanja usluge od strane Googlea koji su dostupni na stranici https://gsuite.google.com/terms/service-terms/

CARNET sudjeluje u obradi nužnih osobnih podataka u koraku prijave na aktivacijski portal i aktivaciji G Suite for Education usluge, isključivo na korisnički zahtjev i za realizaciju aktivacije usluge.

Za dodatna pitanja oko sigurnosnih karakteristika G Suite for Education usluge pregledajte sljedeće stranice:

 

CARNET omogućava korištenje samo osnovnih (Core) G Suite usluga unutar skole.hr domene za koje nije potrebna privola roditelja ili skrbnika. Za dodatne (Additional) usluge potrebna je privola roditelja ili skrbnika. Više o osnovnim i dodatnim G Suite for Education uslugama pogledajte na stranici G Suite for Education Core and Additional services.