preskoči na sadržaj
preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 10. 6. 2014. u 13:35 sati |

Pilotiranje

Creative Commons licence kao alat za korištenje i objavu otvorenih obrazovnih sadržaja

CARNet je u sklopu Open Discovery Space projekta organizirao webinar pod nazivom Creative Commons licence kao alat za korištenje i objavu otvorenih obrazovnih sadržaja. Autorica webinara je Gordana Jugo iz CARNeta. Održan je 30. svibnja 2014. u 13 sati u trajanju od 45 minuta.
 
Webinar je namijenjen učiteljima i nastavnicima u osnovnim i srednjim školama kao i znanstveno-nastavnom osoblju visokoškolskih ustanova koji žele koristiti digitalne nastavne materijale s Interneta ili žele objaviti svoje digitalne nastavne materijale na Internetu u obliku otvorenih obrazovnih sadržaja.
 
U webinaru je obrađena tema autorskog prava u kontekstu korištenja i objave digitalnih nastavnih materijala na Internetu u obliku otvorenih obrazovnih sadržaja. Nakon definiranja pojma otvorenih obrazovnih sadržaja, prezentirana je Creative Commons inicijativa. Sudionici će se upoznati s Creative Commons licencama i alatom za pretraživanje autorskih djela objavljenih pod Creative Commons licencama. Također, spomenuto je kako ispravno koristiti rad objavljen pod Creative Commons licencom te kako izabrati i upotrijebiti Creative Commons licence za objavu vlastitog autorskog rada na Internetu.
 
Ciljevi webinara:
  • Upoznati sudionike s pojmom otvorenih obrazovnih sadržaja 
  • Upoznati sudionike s Creative Commons inicijativom
  • Prikazati i objasniti značenje Creative Commons licenci
  • Objasniti kako ispravno koristiti rad objavljen pod Creative Commons licencom
  • Objasniti kako izabrati i upotrijebiti Creative Commons licence za vlastiti autorski rad.
Na webinaru je bilo 27 sudionika.
Snimka webinara dostupna je na poveznici.
 

Online susret nositelja promjena

U sklopu pilot faze projekta Open Discovery Space, u četvrtaka 30. siječnja održana je online radionica nositelja promjena. Cilj radionice bio je iznijeti rezultate ispunjavanja upitnika o spremnosti škola za uvođenje promjena vezanih uz integraciju tehnologije u nastavu. Nositelj promjena svoja su promišljanja dijelili kreirajući zajednički online dokument koji je poslužio za sažimanje i prezentaciju iznesenih opisa stanja u školama.

Osim prezentacija trenutačnog stanja uvođenja, prihvaćanja i realizacije promjena u školama, nastavnici su imali priliku uključiti se u raspravu i predložiti načine na koje bi se planirane promjene mogle učinkovitije provoditi u hrvatskim osnovnim i srednjim školama. Glavni su zaključci da interes nastavnika postoji, da je potrebno raditi na kontinuiranoj edukaciji, motivirati kolege čiji je interes nešto slabiji te pokušati naći načina za još bolju opremljenost škola informacijsko komunikacijskim tehnologijama.

 

Održan online sastanak nositelja promjena

U ponedjeljak, 16. prosinca 2013. godine održan je online sastanak nositelja promjena iz svih škola uključenih u projekt Open Discovery Space (ODS). Nositelji promjena iz 18 novouključenih škola upoznati su s projektom, s pojmom digitalne zrelosti škola te s procesom pilotiranja na projektu.

Drugom dijelu sastanka priključili su se i nositelji promjena iz 1. faze pilotiranja  kako bi se upoznali s novoobjavljenim ODS portalom  te kako bi svi zajedno dogovorili daljnje korake i aktivnosti.

Pilot projekti sa školama odvijat će se do kraja školske godine 2013/2014.
 

Održana radionica za nositelje promjena u hrvatskim ODS školama

U okviru ovogodišnje konferencije CUC 2013, održana je radionica pod nazivom Upravljanje promjenama. Sudionici radionice su bili nastavnici - nositelji promjena iz hrvatskih pilot škola uključenih u projekt Open Discovery Space (ODS).

Cilj radionice je bio osvijestiti nastavnike o ulozi koju su kao nositelji promjena preuzeli u svojim školama kad su se škole uključivale u ODS projekt te ih osnažiti za poticanje i strateško planiranje uvođenja promjena u svojim školskim sredinama kad je riječ o primjeni tehnologije u obrazovanju. Tako su se sudionici radionice bavili osnovnim principima uvođenja i upravljanja promjenama u školama te razmjenom iskustava o dosadašnjim procesima uvođenja promjena i izazovima s kojima su se u tim procesima susretali. Kroz aktivnosti na radionici, pokušalo se doći do odgovora na pitanja o tome koji se otpori na putu implementacije promjena mogu očekivati i zašto, kako ih možemo uspješno "planirati" i rješavati te koje osnažujuće čimbenike treba razvijati u školskim sredinama kako bi se osigurala podržavajuća okolina za uvođenje promjena. 

Nositelji promjena iz pilot škola koji su sudjelovali na ovoj radionici, u siječnju 2014. godine sudjelovat će na još jednoj radnici na kojoj će ponovno razmijeniti iskustva vezana za orijentaciju svojih škola prema promjenama, a na temelju aktivnosti koje će provesti s ostalim kolegama u svojim školskim okruženjima.

Prezentacije korištene na radionici dostupne su na stranici Materijali s radionica.


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju