Uoči „Crnog petka“, kada raste broj internetskih kupovina, ali i online prijevara, Hrvatska udruga banaka (HUB) u suradnji s MUP-om i CARNET-ovim Nacionalnim CERT-om pokrenula je nacionalnu kampanju „Budimo realni“.
Kroz TV spotove i edukativnu internetsku stranicu www.budimorealni.hr kampanja prikazuje primjere najčešćih oblika prijevara – od lažnih stranica banaka i phishing poziva do romantičnih i investicijskih prijevara.
Glavno lice kampanje je glumac Hrvoje Kečkeš, koji u ulozi „susjeda heroja“, uz prepoznatljivu frazu „Budimo realni“, upozorava na situacije u kojima prevaranti koriste povjerenje i brzopletost građana.

Građanima se savjetuje i da prije kupnje dobro provjere internetsku trgovinu, uključujući i iskustva drugih korisnika, te da podatke o kartici unose samo na sigurnim i pouzdanim stranicama.
Za što informiranije donošenje odluke prije online kupovine posjetite https://iffy.cert.hr/
