prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Dovršena izrada svih 240 scenarija poučavanja

15. prosinca 2017.

Objavom preostalih 70 scenarija za STEM predmete, Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet u suradnji s projektnim partnerima dovršila je izradu svih 240 scenarija poučavanja koji su razvijani u sklopu pilot projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola".

Kao i dosadašnji, novi scenariji poučavanja obuhvaćaju tri razine (početnu, srednju i naprednu) kako bi bili što prikladniji za nastavnike, odnosno kako bi odgovarali razini njihove digitalne kompetencije. Scenariji nastavnicima pružaju pomoć u pronalaženju ideja za pripremu nastave uz IKT i suvremene metode poučavanja. Uz njih nastavnici mogu  istražiti mogućnosti koje im pruža IKT u cilju postizanja ishoda učenja i zadovoljavanja obrazovnih potreba svojih učenika. Svaki od scenarija kroz opise nastavnih aktivnosti predlaže niz inovativnih ideja za provedbu specifičnih nastavnih tema na način da predlaže suvremenu pedagošku metodu (npr. obrnuta učionica, istraživačko učenje, timski rad, igrifikacija i sl.) te prikladnu tehnologiju, digitalni nastavni materijali ili digitalni alat za provedbu  aktivnosti.

Svi scenariji dostupni su i pretraživi na jedinstvenoj mrežnoj stranici https://scenariji-poucavanja.e-skole.hr, a u pripremi je i Priručnik za primjenu i izradu scenarija poučavanja koji će do kraja siječnja 2018. godine biti objavljen na spomenutoj stranici. Priručnik će nastavnicima pružiti jasnu sliku o konceptu scenarija poučavanja te njihovim pedagoškim aspektima, a ujedno će sadržavati i brojne savjete za nastavnike o tome kako na temelju scenarija mogu planirati svoju nastavu ili izraditi vlastiti scenarij.

Podsjetimo, za izradu scenarija poučavanja angažirana je zajednica ponuditelja koju čine Profil Klett d.o.o, British Council i Centar inkluzivne potpore IDEM, a scenarije su recenzirali neovisni metodičari, predmetni stručnjaci te stručnjaci za inkluziju. Kako bi se osigurala što bolja kvaliteta i primjenjivost u samoj nastavi, scenariji poučavanja evaluirani su i revidirani u skladu s povratnim informacijama učitelja i nastavnika koji će ih i primjenjivati. Posebna vrijednost ovih dokumenata leži i u činjenici da u izvedbi svih aktivnosti i zadataka daju preporuke prilagodbe nastavnih aktivnosti za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, dakle i učenicima s teškoćama i darovitim učenicima.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova.