Služba za podršku korisnicima
Služba za podršku korisnicima sastoji se od dva tima helpdeska, CARNET-ovog Helpdeska i CARNET-ovog Helpdeska za podršku obrazovnom sustavu.
CARNET-ov Helpdesk pruža podršku za korištenje CARNET-ovih usluga te informacije o CARNET-ovim aktivnostima.
CARNET-ov Helpdesk možete kontaktirati:
- e-poštom: helpdesk@carnet.hr
 - telefonom: +385 1 6661 555
 - poštom: CARNET-ova Služba za podršku korisnicima, Josipa Marohnića 5, 10000 Zagreb.
 
Radno vrijeme CARNET-ovog Helpdeska je svakim danom od ponedjeljka do nedjelje od 8 do 20 sata.
Odgovore na upite e-poštom možete očekivati u roku od dva sata, unutar radnoga vremena CARNET-ovog Helpdeska. Zahtjevi pristigli redovnom poštom obradit će se u roku jednoga radnog dana od primitka.
CARNET-ov Helpdesk za podršku obrazovnom sustavu pruža podršku korisnicima iz školstva za sustave:
- e-Dnevnik
 - e-Matica
 - online upisi u srednje škole
 - e-Škole.
 
CARNET-ov Helpdesk za podršku obrazovnom sustavu možete kontaktirati:
- e-poštom: helpdesk@skole.hr
 - telefonom: +385 1 6661 500
 - poštom: CARNET-ova Služba za podršku korisnicima, Josipa Marohnića 5, 10000 Zagreb.
 
Radno vrijeme CARNET-ovog Helpdeska za podršku obrazovnom sustavu je radnim danom od 8 do 20 sati. U razdobljima većih opterećenja krajem i početkom školske godine te u vrijeme upisa u srednje škole radimo svaki dan. Od 0 do 24 odgovaramo na e-poruke, a od 8 do 20 na pozive.
Odgovore na upite e-poštom možete očekivati u roku od dva sata, unutar radnoga vremena CARNET-ovog Helpdeska za podršku obrazovnom sustavu, u razdobljima većega opterećenja sljedeći radni dan. Zahtjevi pristigli redovnom poštom obradit će se u roku jednoga radnog dana od primitka.
Upute za korisnike
Kako bismo brže odgovorili na vaše poteškoće, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Stoga pri obraćanju Službi za podršku korisnicima savjetujemo navođenje sljedećih informacija:
- svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
 - naziv CARNET-ove usluge i/ili sustava kojim se koristite
 - kojim se softverom ili operacijskim sustavom koristite
 - podatke povezane s postavkama stroja ili programa s kojim imate problema
 - točno vrijeme (odnosno razdoblje) pojavljivanja problema
 - poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenoga problema.
 
Navedeni podaci omogućit će dobivanje bržeg, točnijeg i potpunijeg odgovora.
Iz sigurnosnih razloga pri obraćanju Službi za podršku korisnicima nikada nemojte:
- slati lozinke
 - objavljivati lozinke u upitima na Facebooku.
 
Služba za podršku korisnicima nikada neće tražiti vašu lozinku putem Facebooka ili e-poštom.
Kontakt
CARNET-ov Helpdesk
							Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr
				
CARNET-ov Helpdesk za podršku obrazovnom sustavu
							Telefon: +385 1 6661 500
E-adresa: helpdesk@skole.hr
				
Obavijest o privatnosti
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET kao voditelj obrade osobnih podataka poštuje privatnost i sigurnost svojih korisnika. Stoga vas putem ove obavijesti o privatnosti želimo informirati koje osobne podatke prikupljamo, kako ih koristimo i kako brinemo o njihovoj zaštiti te koja su vaša prava vezana uz obradu podataka.