Naslovnica Novosti Preporučujemo

Virtualna radionica: „Planiranje nastavnih aktivnosti u kombiniranoj i online nastavi“

22. travnja 2021.
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

CARNET nastavlja niz virtualnih radionica za odgojno-obrazovne djelatnike u školama s temama vezanim uz pripremu i provedbu videokonferencijske, virtualne i kombinirane nastave, upoznavanje sa sadržajima i uslugama koje izrađuje CARNET, jačanje digitalne zrelosti škola te primjenu kreativnih metoda za razvoj proizvoda i usluga.

Virtualna radionica pod nazivom „Planiranje nastavnih aktivnosti u kombiniranoj i online nastavi“ održat će se u četvrtak, 29. travnja 2021. godine, od 13 do 14:30 sati.

Radionica je namijenjena prvenstveno školskim učiteljima i nastavnicima, ali su na nju dobrodošli i svi ostali odgojno-obrazovni djelatnici koji smatraju da im sudjelovanje može omogućiti unaprjeđenje odgojno-obrazovne prakse. Sudjelovanje u virtualnim radionicama iziskuje visoku razinu interakcije sudionika s voditeljem radionice, kao i sudionika međusobno. Stoga će ova virtualna radionica biti omogućena za 35 sudionika.

Budući da je radionica interaktivnog karaktera, na prijavu za sudjelovanje na radionice pozivamo sve one korisnike koji su se spremni vrlo aktivno uključiti u rad na radionici. Početak prijava na radionicu je u petak, 23. travnja 2021. godine, u 10 sati putem aplikacije za organizaciju i praćenje edukacije – EMA. U trenutku kada se mjesta na radionici popune prijave će biti zatvorene.

O radionici

S obzirom na izazove s kojima se suočavaju učitelji i nastavnici u vrijeme kada se nastava uživo periodički seli u online okruženje zbog globalne pandemije, važno je steći kompetencije za brzo preoblikovanje ustaljenih načina poučavanja u fleksibilne modele prilagođene novim medijima i okruženjima. Ovom radionicom predstavit će se jedan od pristupa planiranju nastave uz primjenu digitalne tehnologije.

Polaznici će aktivnim angažmanom u manjim skupinama imati priliku za osmišljavanje transformacije učioničke u kombinirani i online model nastave uz pomoć koncepta razvijenog za ovu radionicu. Model planiranja nastavnih aktivnosti osmišljen je na temelju koncepta e-aktivnosti koji je razvila svjetski priznata obrazovna stručnjakinja Gilly Salmon.

Posebna važnost bit će posvećena izazovima s kojima se učitelji i nastavnici susreću prilikom planiranja i provedbe kombinirane i online nastave te će polaznici kroz aktivno sudjelovanje u zajedničkoj diskusiji imati prilike analizirati izazove i moguće odgovore na njih.

Polaznici će nakon radionice moći:

  • identificirati razlike u planiranju i provedbi nastave u učionici, kombinirane i online nastave
  • osmisliti aktivnosti primjerene za ostvarivanje definiranih ishoda učenja putem kombinirane i/ili online nastave temeljem ponuđenog modela za planiranje e-aktivnosti
  • odabrati digitalne alate i sustave koje smatraju najprimjerenijim za provedbu planiranih nastavnih aktivnosti
  • razumjeti važnost komunikacijskog plana za provedbu kombinirane i online nastave
  • analizirati izazove s kojima se susreće nastavnik prilikom planiranja nastave na daljinu i ponuditi moguće odgovore na identificirane izazove.

Voditeljice radionice su Jasminka Maravić i Mirta Janeš, obje dugogodišnje CARNET-ove djelatnice s bogatim iskustvom u području primjene digitalnih tehnologija u obrazovanju. Kao nekadašnjim voditeljicama jednogodišnjeg obrazovnog programa E-learning Tutoring CARNET-ove E-learning akademije njihova ekspertiza i profesionalni interes posebno su usmjereni na područje planiranja i provedbe nastave u online okruženju i moderiranje udaljenih polaznika.

Metode rada: rad u skupinama, diskusija, izlaganje.

Nastavna sredstva i pomagala: korištenje kamere i mikrofona od strane polaznika i predavača, korištenje digitalnih alata Google Disk, Kahoot! i Padlet.