Naslovnica Novosti Usluge i projekti

Webinar: Kako planirati i upravljati nastavom na daljinu u školama?

2. rujna 2020.
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

CARNET će tijekom rujna i listopada 2020. godine provoditi niz webinara namijenjenih svim odgojno-obrazovnim radnicima, ali i svim drugim zainteresiranim polaznicima, koji žele steći, unaprijediti ili obnoviti vlastite kompetencije u osmišljavanju i provođenju nastave u virtualnom okruženju ili kombiniranim modelom nastave u učionici i na daljinu.

Započinjemo s webinarom pod nazivom “Kako planirati i upravljati nastavom na daljinu u školama (u doba neizvjesnosti)?”, koji će se održati u petak 4. rujna s početkom u 12 sati, putem Adobe Connect komunikacijskog i kolaboracijskog alata na adresi http://connect.carnet.hr/webinar. 

Za ulazak u virtualnu sobu potrebno je odabrati opciju AAI@EduHr te upisati svoje podatke potrebne za prijavu. Maksimalan broj polaznika je 500.

Svi koji žele, svoje sudjelovanje na edukaciji mogu prijaviti putem aplikacije EMA te na taj način, nakon prisustva na webinaru, ostvariti pravo na potvrdu o sudjelovanju.

Ovaj webinar namijenjen je prvenstveno  ravnateljima školskih ustanova. U webinaru će se osvrnuti na nastavu na daljinu koja se odvijala tijekom proljeća 2020. godine, odnosno razdoblja protekle školske godine kada su škole bile zatvorene te odgovoriti na pitanja na što bi se sve ravnatelji trebali osloniti prilikom planiranja i upravljanja nastavom na daljinu u svojoj ustanovi.

Kroz ostale webinare bavit ćemo se planiranjem organizacije i provedbe online i kombinirane nastave, ponuditi praktične smjernice kako najučinkovitije (re)dizajnirati nastavu koja se inače provodi u učionici u online ili kombiniranu nastavu. Predstavit ćemo proces planiranja online ili kombiniranog oblika poučavanja kroz odabir najprimjerenijih strategija i metoda poučavanja te osmišljavanje aktivnosti za ostvarivanje ishoda učenja uz primjenu pojedinih digitalnih alata i platformi.

Govorit ćemo o učinkovitoj komunikaciji i suradnji s učenicima, praćenju njihovog angažmana te pružanju učinkovite povratne informacije o njihovom radu. Proći ćemo primjere prednosti i nedostataka komunikacije i suradnje prilikom korištenja nekoliko široko dostupnih alata i sustava.

Tijekom nekoliko webinara objasniti ćemo kako je CARNET-ov Loomen organiziran te kako ga možete na najprikladniji način koristiti za održavanje nastave u potpunosti online ili u kombiniranom obliku. Također, saznat ćete kako komunicirati s učenicima, kako pratiti njihove aktivnosti i vrednovati ih koristeći mogućnosti Loomena.

Kratak opis svakog webinara i poveznica na snimku bit će dostupni naknadno na mrežnoj stranici Nastava na daljinu.