Serija webinara o osmišljavanju i provođenju nastave u virtualnom okruženju te kombiniranog modela nastave u učionici i na daljinu nastavlja se webinarom “Podrška učenicima kroz učinkovitu suradnju, komunikaciju i povratno informiranje”. Webinar će se održati u petak, 25. rujna 2020. godine, s početkom u 13 sati na Microsoft Teams live events alatu.
Ovaj je webinar namijenjen nastavnicima i ostalim zainteresiranim polaznicima koji žele saznati više o tome kako u kontekstu online i mješovite nastave ostvariti učinkovitu komunikaciju i suradnju s učenicima, te im pružiti učinkovite povratne informacije o njihovom radu. S polaznicima webinara proći će se primjeri prednosti i nedostataka komunikacije i suradnje prilikom korištenja nekoliko široko dostupnih alata i sustava koji uključuju Loomen, MS Teams, Yammer, Google Classroom i videokonferencijske alate.
Svi zainteresirani svoje sudjelovanje na edukaciji mogu prijaviti putem aplikacije EMA te na taj način, nakon prijave u MS Teamse sa svojim elektroničkim identitetom i prisustva na webinaru, mogu ostvariti pravo na potvrdu o sudjelovanju.
Ako ste propustili neki od održanih webinara, njihove snimke kao i opise nadolazećih webinara možete pronaći na mrežnim stranicama Nastava na daljinu i e-Škole.