Za kraj školske godine – malo statistike

18. lipnja 2021.
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

E-Škole digitalni sadržaji za učenje i poučavanje, nastali u sklopu CARNET-ovog programa “e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“, bili su uz vas i ove školske godine. Pomagali su vam u pripremi inovativnih nastavnih aktivnosti, kako u učionicama, tako i u novim okolnostima nastave na daljinu. Nadamo se da su proces učenja učinili zabavnim, da su poticali na istraživanje i povezivanje nastavnog gradiva sa svakodnevnim životom i da su korištenjem prednosti digitalnih tehnologija, poput interakcija, simulacija, multimedije, vizualizacije procesa, uspješno motivirali učenike. Bilo da ste nastavnik, učenik ili roditelj, sadržajima ste besplatno pristupali na Edutoriju, a nas je zanimalo koliko ste ih zaista koristili.

Statistike posjeta stranicama e-Škole digitalnih sadržaja govore nam da ste prepoznali sve navedene prednosti njihova korištenja. Samo u svibnju 2021., e-Škole DOS-ove posjetili ste 1,3 milijuna puta, a rekorder u posjetima je DOS za Matematiku, za 8. razred osnovne škole koji je u tom mjesecu skupio više od 102 tisuće pregleda. U posljednjih 6 mjeseci DOS-ovi su imali više od 9 milijuna posjeta.

Sve češće koriste se i e-Škole scenariji poučavanja, kako za općeobrazovne predmete, tako i za međupredmetne teme, a to je vidljivo iz mjesečnog porasta broja posjeta koji je za većinu scenarija u proteklih nekoliko mjeseci iznosio oko 50%. Nekoliko je scenarija poučavanja u prošloj školskoj godini premašilo i broj od tisuću posjeta, to su npr. Ispred i iza zaslona, sve sam to ja, Ništa kontra stresa i Zamke i prednosti različitih prehrambenih stilova.

Uz ovako ohrabrujuću statistiku dosadašnjeg korištenja, za sljedeću školsku godinu možemo najaviti još novih e-Škole digitalnih sadržaja za učenje i poučavanje koji će nastaviti učenika smještati u središte nastavnoga procesa te osobitu pažnju posvećivati inkluzivnosti i digitalnoj pristupačnosti.