preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

Podaci o računu

  • Kako mogu dobiti korisničko ime i lozinku (elektronički identitet) za pristup CARNetu?
  • Kako korisnik može provjeriti status svojeg korisničkog računa (elektroničkog identiteta)?
  • Kako mogu aktivirati Tele2CARNet uslugu?

    Tele2CARNet uslugu je moguće aktivirati kod ovlaštenih Tele2 prodajnih mjesta ili preko Tele2 prodajnih predstavnika ukoliko uslugu želi uključiti fakultet, škola ili ustanova za potrebe svojih djelatnika.

  • Koliko traje aktivacija usluge?
  • Moram li dokazivati da imam pravo koristiti uslugu Tele2CARNet?
  • Što ako izgubim prava na korištenje Tele2CARNet usluge?
  • Što moram učiniti ako želim prekinuti pretplatnički odnos unatoč obveznom trajanju ugovora?
  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?
Spajanje


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju