preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

Podaci o računu

  • Kako mogu dobiti korisničko ime i lozinku (elektronički identitet) za pristup CARNetu?
  • Kako korisnik može provjeriti status svojeg korisničkog računa (elektroničkog identiteta)?
  • Kako mogu aktivirati Tele2CARNet uslugu?
  • Koliko traje aktivacija usluge?
  • Moram li dokazivati da imam pravo koristiti uslugu Tele2CARNet?
  • Što ako izgubim prava na korištenje Tele2CARNet usluge?

    Ukoliko korisnik izgubi pravo pristupa CARNetovoj mreži ili ne želi više koristiti Tele2CARNet uslugu, Tele2 će korisniku ponuditi podatkovni tarifni model iste količine prijenosa podataka po cijeni u Tele2 redovnoj ponudi. U navedenom slučaju, obvezno trajanje Ugovora za podatkovni tarifni model ili uslugu ostaje i dalje na snazi.

  • Što moram učiniti ako želim prekinuti pretplatnički odnos unatoč obveznom trajanju ugovora?
  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?
Spajanje


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju