preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

Podaci o računu

  • Kako mogu dobiti korisničko ime i lozinku (elektronički identitet) za pristup CARNetu?
  • Kako korisnik može provjeriti status svojeg korisničkog računa (elektroničkog identiteta)?
  • Kako mogu aktivirati Tele2CARNet uslugu?
  • Koliko traje aktivacija usluge?
  • Moram li dokazivati da imam pravo koristiti uslugu Tele2CARNet?
  • Što ako izgubim prava na korištenje Tele2CARNet usluge?
  • Što moram učiniti ako želim prekinuti pretplatnički odnos unatoč obveznom trajanju ugovora?

    Tele2CARNet korisnik može sklopiti ugovor sa i bez obveznog trajanja ugovornog odnosa. U slučaju da je Tele2 korisnik sklopio ugovor uz obvezno ugovorno trajanje te ga želi raskinuti, obavezan je platiti jednokratno preostale mjesečne naknade do završetka obveznog trajanja ugovora.

  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?
Spajanje


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju