preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

Podaci o računu

  • Kako mogu dobiti korisničko ime i lozinku (elektronički identitet) za pristup CARNetu?
  • Kako korisnik može provjeriti status svojeg korisničkog računa (elektroničkog identiteta)?
  • Kako mogu aktivirati Tele2CARNet uslugu?
  • Koliko traje aktivacija usluge?
  • Moram li dokazivati da imam pravo koristiti uslugu Tele2CARNet?
  • Što ako izgubim prava na korištenje Tele2CARNet usluge?
  • Što moram učiniti ako želim prekinuti pretplatnički odnos unatoč obveznom trajanju ugovora?
  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?

    Ne smiju! Djelatnici operatora prilikom ugovaranja usluge mogu provjeriti imate li pravo na uslugu koristeći isključivo Vaše korisničko ime, lozinka im za to ne treba. Korisnik elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr dužan je čuvati tajnost lozinke. Status svog elektroničkog identiteta možete provjeriti ovdje.

Spajanje


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju