Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET planira započeti postupak javne nabave usluga pripreme i provedbe edukacije zaposlenih u sustavu obrazovanja i javnoj upravi te izrade materijala za edukaciju svih korisnika informacijskog sustava koji predstavlja cjelovito programsko rješenje za prijavu i upise u odgojno-obrazovne ustanove kroz cijelu vertikalu odgojno-obrazovnog sustava od prijava i upisa u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja pa sve do prijava i upisa u ustanove za obrazovanje odraslih, a koji će biti razvijen u sklopu projekta e-Upisi (Informatizacija procesa i uspostava cjelovite elektroničke usluge upisa u odgojne i obrazovne ustanove) koji je sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda (ESF).
Ovim putem sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/16) prije formalnog početka postupka javne nabave sa svrhom istraživanja tržišta (radi pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom), CARNET objavljuje zahtjeve vezane za nabavu izrade obrazovnih sadržaja i uputa za korisnike te organizacije i provedbe obrazovanja korisnika informacijskog sustava e-Upisa koji će biti razvijen.
Istraživanje tržišta obuhvaća analizu izvedivosti elemenata posla i funkcionalnih karakteristika predmeta nabave sukladno objavljenim zahtjevima izrade obrazovnih sadržaja i uputa za korisnike te organizacije i provedbe obrazovanja korisnika informacijskog sustava e-Upisa koji će biti razvijen.
Radi daljnjeg planiranja i izrade dokumentacije o nabavi molimo sve zainteresirane gospodarske subjekte da dostave primjedbe i prijedloge zajedno s procijenjenom vrijednosti svih troškovničkih stavaka koristeći priloženi troškovnik sukladno danim zahtjevima najkasnije do 04.11.2019. godine (do kraja dana) na adresu elektroničke pošte nabava@carnet.hr.
Napomena: Nastavno na interes gospodarskih subjekata, prethodno produženi rok za dostavu primjedbi i prijedloga te troškovnika pomiče se s 13. studenog 2019. na 18. studeni 2019. godine.
Istraživanje tržišta – dodatne informacije
Istraživanje tržišta – dodatne informacije – II