Korisnicima koji posjeduju @skole.hr korisnički račun CARNET je omogućio besplatan pristup brojnim Microsoft Office 365 i Google G Suite for Education alatima i aplikacijama.
Prednosti korištenja dostupnih alata u javnom oblaku su:
- neograničen, odnosno povećan kapacitet sandučića elektroničke pošte za @skole.hr adresu
- neograničen kapacitet osobnog diska uz mogućnost pohrane dokumenata i fotografija te pristup datotekama s bilo kojeg uređaja
- mogućnost dijeljenja datoteka i suradnje na dokumentima s drugim nastavnicima i učenicima.
Korisnici mogu besplatno aktivirati obje usluge te koristiti dostupne aplikacije i alate, ali za primanje e-pošte na @skole.hr adresu u javnom oblaku trebaju odabrati samo jedan odredišni sandučić e-pošte. Iz odabranog sandučića mogu prosljeđivati e-poštu i na drugu uslugu te na privatne e-adrese.
Za odabir sandučića e-pošte u javnom oblaku i preusmjeravanje e-pošte iz CARNET webmaila u O365 ili G Suite potrebno je slijediti ove upute:
- Otvorite CARNET webmail stranicu te se prijavite sa svojim skole.hr korisničkim podacima.
- U sučelju CARNET webmaila u izborniku odaberite Pošta i zatim opciju Office365 / GSuite.
- Na dnu stranice možete vidjeti status javne usluge za korisnički račun te na pitanje “Gdje želite primati novu elektroničku poštu?” odaberite GSuite ili O365 i spremite odabir. Ako usluga nije vidljiva, proces aktivacije za tu uslugu nije uredno izvršen i potrebno je ponoviti aktivaciju.
- Nakon što sustav potvrdi da je prosljeđivanje e-pošte uspješno izvršeno, nove poruke e-pošte zaprimat ćete u korisnički sandučić u odabranom javnom oblaku.
- Nakon uspješnog prosljeđivanja e-pošte odjavite se iz CARNET webmaila.
Upute za prosljeđivanje e-pošte možete pogledati i u obliku Instrukcijske simulacije za prosljeđivanje e-pošte s CARNET webmaila na Office 365 / G Suite.
Za sva dodatna pitanja na raspolaganju vam stoji CARNET-ov Helpdesk, svakim radnim danom od 8 do 22 sata na broju telefona 01 6661 555 ili putem e-adrese helpdesk@carnet.hr.