preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

Podaci o računu

  • Kako mogu dobiti korisničko ime i lozinku (elektronički identitet) za pristup CARNET-u?
  • Kako korisnik može provjeriti status svojeg korisničkog računa (elektroničkog identiteta)?
  • Kako mogu aktivirati Tele2CARNET uslugu?
  • Koliko traje aktivacija usluge?

    Nakon potpisivanja ugovora o pretplatničkom odnosu, Tele2CARNET usluga aktivira se kroz nekoliko minuta.

  • Moram li dokazivati da imam pravo koristiti uslugu Tele2CARNET?
  • Što ako izgubim prava na korištenje Tele2CARNET usluge?
  • Što moram učiniti ako želim prekinuti pretplatnički odnos unatoč obveznom trajanju ugovora?
  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?
Spajanje


 
Kontakt za Tele2CARNET
 
+385 1 6661 555
ili kontaktirajte online
 
 
 
Slične usluge
 
 
 
 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju