preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

Podaci o računu

  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?
  • Ukoliko ste CARNetov korisnik što biste trebali imati da možete koristiti VipmeCARNet uslugu za bežično mobilno spajanje na CARNet?

    Da bi se korisnik mogao spojiti na CARNet potrebno je da ima aktivan korisnički račun tj imati korisničko ime i lozinku za pristup CARNetu, tj. imati elektronički identitet u CARNet-ovom sustavu AAI@EduHr. Za dodjelu elektroničkog identiteta korisnik se mora obratiti administratoru CARNet imenika u svojoj instituciji, školi ili fakultetu.

  • Kako korisnik može provjeriti status svojeg korisničkg računa na CARNetu?
  • Kako se može aktivirati VipmeCARNet usluga?
Spajanje


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju