e-Matica
Kontakt
CARNET-ov Helpdesk za podršku obrazovnom sustavu pruža pomoć korisnicima te daje osnovne informacije o sustavu e-Matica.
Kako bismo vam mogli pružiti brži, točniji i potpuniji odgovor, važno je da nam prilikom prijave problema ili postavljanja upita pružite što bolji opis i sve bitne informacije.
Na primjer, ako se pojavi problem s administracijom podataka o učeniku, obavezno navedite:
- ime, prezime i OIB učenika
- koju akciju u sustavu pokušavate izvršiti
- broj pogreške koja vam se tom prilikom javi
- vaše ime, prezime i funkciju u ustanovi
- sve dodatne informacije za koje smatrate da su bitne u rješavanju problema.
Podršku za e-Maticu MZOM-a možete kontaktirati:
CARNET-ov Helpdesk za podršku obrazovnom sustavu
Telefon: +385 1 6661 500
E-adresa: helpdesk@skole.hr
Radno vrijeme je svakim radnim danom od 8 do 20 sati.
Web servis
Za sve procese razmijene podataka vrijede principi i poslovna pravila koja je nužno poštivati i
uvažavati u svrhu ispravnosti razmjene podataka.
Vanjski sustav mora se registrirati kod Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih
temeljem dokumenta sporazuma. MZOM je nadležan za dodjelu prava vanjskom sustavu nad
metodama i rezultatima. U rezultatu, tj. odgovoru na poziv metode, servis vraća samo one podatke
na koje vanjski sustav ima pravo po sporazumu.
Komunikacija vanjskih sustava s eMaticom ostvaruje se putem centralne državne sabirnice (GSB).
Dokumentaciju i upute za integraciju s GSB-om potrebno je zatražiti slanjem zahtjeva na:
ssi@cdu.gov.hr
Osnovne informacije o centralnoj državnoj sabirnici te upute za podnošenje zahtjeva dostupne su
na linku: Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva – Interoperabilnost sustava javne uprave
– Državna sabirnica (GSB)
Važni dokumenti
U nastavku su dostupne upute za rad u e-Matici. U uputama, koje su podijeljene u nekoliko kategorija, detaljno su opisani svi koraci koje je potrebno napraviti za pojedine akcije u e-Matici.